Mapa witryny

Uchwyty pasażerskie (rączki):

Od 10 do 15 uchwytów w autobusie
Łącznie 2220 uchwytów w 180 autobusach
Wymiary reklamy w uchwycie: 70mm x 126mm

Ekspozycja – 30 zł netto za miesiąc. Cena nie zawiera kosztów produkcji, montażu i demontażu.

Uchwyty pasażerskie w autobusie stwarzają wiele możliwości przygotowania niestandardowej, przykuwającej uwagę kreacji. Dzięki uchwytom tysiące pasażerów codziennie trzyma równowagę podczas podróży. Mogą się przy okazji dowiedzieć o Twoim produkcie.

Ramki (podsufitowe)

Posiadamy 6 tysięcy nośników w ponad 1300 pojazdach!
Nośniki są umieszczone we wszystkich pojazdach MZA (od 3 do 6 sztuk)

Format ramki: 90cm x 30cm

Umieszczone w miejscu widocznym dla pasażerów zajmujących różne miejsca w autobusie zapewnią dotarcie reklamy do tysięcy osób dziennie. Format jednej ramki jest bardzo uniwersalny i pozwala na wyeksponowanie różnego rodzaju treści.

Opłata za miesiąc: 120 zł netto. Cena nie zawiera kosztów produkcji, montażu i demontażu.

Od przedstawionych cen oferujemy rabaty w zależności od wielkości zamówienia(kampanii):

a. HALO WARSZAWO!

    – powyżej 10 000 zł netto          – 5% rabatu,

    – powyżej 20 000 zł netto          – 10% rabatu,

    – powyżej 30 000 zł netto          – 15% rabatu,

    – powyżej 40 000 zł netto          – 20% rabatu,

    – powyżej 50 000 zł netto          – 25% rabatu,

    – powyżej 100 000 zł netto        – 30% rabatu,

b. Wewnętrzne powierzchnie reklamowe:

    b.1. Plakat w ramce:

        – powyżej 2 400 zł netto            – 10% rabatu,

        – powyżej 6 000 zł netto            – 25% rabatu,

        – powyżej 12 000 zł netto          – 30% rabatu,

        – powyżej 18 000 zł netto          – 35% rabatu,

        – powyżej 24 000 zł netto          – 45% rabatu,

       – powyżej 30 000 zł netto          – 50% rabatu,

b.2. Uchwyty reklamowe (rączki):

        – powyżej 2 500 zł netto          – 20% rabatu,

        – powyżej 5 000 zł netto          – 30% rabatu,

        – powyżej 8 000 zł netto          – 40% rabatu,

Uwagi

• Koszt przygotowania projektu graficznego, poszczególnych gotowych elementów reklamy, nanoszenia oraz usuwania reklam ponosi Zamawiający.
• Kreacja reklamowa każdorazowo jest akceptowana przez przedstawiciela MZA.