Nowa twarz MZA – zupełnie inny wymiar

Nowa twarz MZA – zupełnie inny wymiar

Ten spot pokazuje niezwykłą twarz Miejskich Zakładów Autobusowych – młodą, nowoczesną i dynamiczną. W mediach, w przestrzeni publicznej np. na przystankach autobusowych, nośnikach reklamowych prezentowana jest nowa kampania rekrutacyjna największego warszawskiego przewoźnika.

Liczby Miejskich Zakładów Autobusowych robią wielkie wrażenie: pięć zajezdni, niemal 1500 autobusów, w tym dwieście elektrycznych, blisko pięć tysięcy pracowników. Poza liczbami równie ważne, a nawet ważniejsze są  warunki pracy, nowoczesna infrastruktura, a przede wszystkim ludzie – ich zaangażowanie, pasje czy przyjaźnie, przekładające się na ciepłą atmosferę w firmie. Takie oblicze spółki pokazaliśmy w naszym najnowszym spocie rekrutacyjnym, w którym bohaterami są nasi pracownicy.

– Dobre warunki płacowe, premie, dodatkowe świadczenia takie jak dofinansowanie do wypoczynku czy aktywności sportowych, darmowe bilety komunikacji miejskiej dla pracowników i ich dzieci, darmowa nauka języka angielskiego – między innymi o tym informujemy naszych przyszłych pracowników. Informacje te zamieszczone są  na stronie internetowej  MZA oraz przekazywane podczas rozmów rekrutacyjnych a także poprzez osoby już zatrudnione w naszej spółce, które zachęcają swoich znajomych do podjęcia pracy w MZA. Tym razem zależało nam jednak przede wszystkim na pokazaniu panującej u nas atmosfery – ludzi, którzy poświęcają się w pełni swojej pracy, lubią to co robią, są dla siebie pomocni i serdeczni. DobreMiejsceZAtrudnienia  to hasło obecnej kampanii w nim kryje się również odpowiedź na co jest dla nas najważniejsze. Pracownicy, stabilne warunki pracy oraz atmosfera – mówi Katarzyna Pęsik, Dyrektor ds. Personalnych MZA Sp. z o.o.

Ten krótki spot jest zaproszeniem do świata pracowników MZA. Inspiracją do opowieści był rodzaj albumu – zbiór fotografii z codziennego życia naszych pracowników: kierowców i mechaników w trakcie ich pracy.

– Obserwujemy bohaterów nie tylko podczas pracy, lecz także w chwilach pomiędzy – w relacjach, które tworzą codzienność i budują atmosferę tego miejsca – opowiada Kacper Sędzielewski z firmy 5.element, reżyser filmu. – To krótka opowieść o wyjątkowych ludziach w wyjątkowym środowisku. Chcieliśmy zaprosić widzów do świata, którego częścią może stać się każdy, kto ceni wspólnotę, odpowiedzialność i pasję. Kluczem do stworzenia tej opowieści było połączenie zdjęć filmowych i fotografii – dwóch perspektyw ukazujących zarówno profesjonalizm i zaangażowanie w pracy, jak i bliskie, przyjazne relacje między ludźmi.

Oprócz warstwy muzycznej, która wyznacza rytm opowieści, współgra z nią warstwa dźwiękowa – przybliżająca świat pracy i miasta. Niektóre ujęcia zrealizowano kamerą zamontowaną na zewnątrz autobusu, co pozwoliło uchwycić ruch, dynamikę i przestrzeń, w której widzimy codzienną pracę naszych bohaterów. – Oczywiście jako pracodawca cały czas angażujemy się w proces rekrutacji nowych pracowników. MZA, która ma w swoich kluczowych zadaniach przewóz pasażerów poszukuje kandydatów do pracy, którzy szukają dobrego miejsca zatrudnienia – a my to oferujemy – tłumaczy Katarzyna Pęsik. – Najnowsza kampania skierowana jest przede wszystkim, do osób które poszukując zatrudnienia  szukają  stabilności i dobrej atmosfery w pracy, ludzi pozytywnie zakręconych, zakochanych w autobusach i komunikacji miejskiej – podobnie jak cały zespół, którego wielką zasługą jest zarówno pomysł jak i realizacja nietypowej kampanii.

Polecamy również:

Autobus gra Chopina

Autobus gra Chopina

czytaj więcej
Mamy wicemistrza Polski kierowców
czytaj więcej